Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Hlavně je to hra, a hrají ji ti, kteří se do ní dobrovolně přihlásili. Pro televizi je to pořad, kde nějaká hra probíhá. Nemáte-li hry rády, je to vaše věc, dámy.

0 0
možnosti
Foto

Vás argument beru, stejně jako vy ten můj. Podstatné ale je, že stále nevím, co se s těmi chudáky děje nakonec. To je odvezou zpět domu a oni jdou třeba druhý den dělat do kanclu na 8 hodin jakoby se ne chumelilo?

0 0
možnosti
Foto

Nedívám se na to, protože že mě to nezajímá.... Nelíbí se mi takové talk show, není slušné odhalovat přednosti a slabiny lid,í aby se na tom mohli "pást" různě psychicky narušení jedinci. Každý máme své fyzické a psychické limity. Proto nekoukám na podobné pořady , jaké jsou například Robinsonův ostrov, nebo Výměna manželek. Je to trapné a nechutné. Divím, že se někteří aktéři této nechutné podívané tomu propůjčí, nechají tak zneužívat. (Kvůli penězům?) Rv:-/

0 0
možnosti
Foto

Milý kouči Marku. Hru nesleduji, děj mne fakt nezajímá. Ať si hraje kdo chce co chce. Zajímá mne ale jedná podstatná vec: věnuje se někdo po psychické stránce těm lidem po ukončení soutěže? Přijde mi totiž šílené něčí osobnost takto studovat, rozkryvat její charakter v zátěžových situacích, hodnotit a svůj úhel pohledu podsouvat davu čumilů a pak toho člověka nechat napospas. I když podepíše s vidinou peněz za mlhavou výhru, že s ním můžete dělat cokoliv, je to etické? Je to právně čisté?

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2286x
Kouč.

Seznam rubrik